Subject: FW: Laitse ettevalmistustööd 20 kV-le, Riisipere alevik, Saue vald, Harju maakond. IP6968
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 14:08:36 +0300

From: Martin Bluum <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, October 2, 2024 12:57 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Fw: Laitse ettevalmistustööd 20 kV-le, Riisipere alevik, Saue
vald, Harju maakond. IP6968

Tere!

Saadan uuesti Teile meili, kuna eelmine ei tulnud läbi (failide maht
ületati)

<https://stromtec-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/martin_stromtec_ee/EVVb
C_ROKcFJmKNT0DX6lKMBd3pJJ_NfxklGsygyBTlyzg?e=AvAOFT>
24-27_IP6968_asendiplaan - 001.dwg

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904

  _____

From: Martin Bluum
Sent: Wednesday, October 2, 2024 12:52 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Laitse ettevalmistustööd 20 kV-le, Riisipere alevik, Saue vald,
Harju maakond. IP6968

Tere!

Kas me saaksime planeerida keskpinge maakaabli trassi järgnevalt ? On
palju kitsaskohti ja panin trassi suuremas osas nii, et saaks
transpordiameti reeglite järgi, kuid mõningates kohtades ei ole võimalik
vahekaugusi hoida (suundpuurimise kaevik jne). Saaks selle paika panna ja
siis vormistaks alles konteineri.

Parimat soovides

Martin Bluum

Projekteerija

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

56969904

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.